Brian May objavio je novi solo singl nakon 20 godina

3.1.2019.

Pesmu "New Horizons" napisali su May i Don Black koja je snimljena u decembru, a u novoj godini je globalno digitalno objavljena. Pesma je imala svetsku premijeru 1. januara od strane NASA kontrolnog sedišta u Merilendu (USA). Ovo je prvi zvanični solo singl Briana Maya od numere "Why Don't We Try Again" koja se nalazi na njegovom albumu "Another World" objavljenom 1998. godine.

"New Horizons" je pesma koja odaje veliku počast aktuelnoj misiji New Horizons koju NASA realizuje. NASA je u novoj godini lansirala najudaljeniju letilicu u istoriji, u susretu sa udaljenim Kojperovim pojasom (Kuiper Belt Object - KBO) nazvanim Ultima Thule, daleko izvan Plutona na ivicama Sunčevog sistema.

May koji je doktorirao astrofiziku i koji je naučni saradnik u ovoj misiji, prisustvovao je ovom istorijskom događaju u Merilendu.On je takođe bio prisutan i trijumfu misije Horizon 2015. godine kada je isporučena prva stereoskopska slika Plutona iz temelnjih podataka koje je NH sonda dostavila.

Nova pesma proslavlja čitavo dvanaestogodišnje putovanje sonde "New Horizons" i uključuje poruku Stephena Hawkinga koji čestita timu na uspešnom susretu sa Plutonom. U širem smislu, ova pesma je himna istraživačkom duhu čovečanstva, koji se sve više približava svemiru.

"Ovaj projekat me je podstakao na novi način", izjavio je Brian May. "Za mene je bio uzbudljiv izazov da spojim dve strane mog života-astronomiju i muziku".

"Svako ko je posvetio toliko energije ovoj misiji od njenog početka u januaru 2006. godine, oseća se kao da je zapravo u tom malom, ali neustrašivom vozilu, veličine klavira. I kroz "oči" ovog vozila, mi ćemo početi da učimo, prvi put, od čega je napravljen Kojperov pojas. Na taj način ćemo pokupiti dragocene tragove o tome kako je naš solarni sistem nastao."