Natalija Ivić i
Katarina Čolaković započinju saradnju na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu 2017. godine. Master akademske studije završile su na odseku za klavir u klasi prof.
Miloša Mihajlovića i prof.
Vladimira Cvijića. Zatim upisuju i završavaju specijalističke akademske studije na odseku za kamernu muziku u klasi prof.
Jasne Tucović nakon kojih nastavljaju doktorske akademske studije. Prvi zajednički nastup beleže u Narodnoj biblioteci u Beogradu gde su učestvovale na koncertu kamerne muzike
“Subotom u 6” u klasi prof.
Tee Dimitrijević.
Osvajale su nagrade na međunarodnom takmičenju "Davorin Jenko" u Beogradu, međunarodnom takmičenju “Konstantin Veliki” u Nišu, „Klavirskom takmičenju savremene srpske muzike“, “International Moscow Music Competition”. Na “Banjalučkom bijenalu” osvojaju specijalnu nagradu sa 100 poena, čime su ujedno bile i laureati VI kategorije.
Sam naziv Progressive Music Sound ukazuje na muziku koja pokušava da proširi postojeće stilske granice povezane sa klasičnim muzičkim žanrom, ali ujedno na duhovit i indirektan način ukazuje da je u pitanju muzika kompozitorki u izvođenju pijanistkinja markiranjem prvih slova svake reči čime se dobija skraćenica PMS. Smatramo da ne postoji razlika između dela kompozitora i kompozitorki i zato je centralni deo projekta usredsređen na doprinos žena muzičkom stvaralaštvu za klavirski duo, kao i njihovo afirmisanje i popularizovanje. Ovim projektom bismo želele da ukažemo na značaj i doprinos kompozitorki putem kojim bismo pružile podršku umetničkom obrazovanju i ukazali na valorizaciju uloge žene u muzici
Vera Milanković:
Borjano, Borjanke
Gradinom Cveće Cvetalo
Izvor Voda Izvirala
Senjačka Rapsodija
Dragana Jovanović: Anansijeve Pesme I Plesovi:
Pesma Ponedeljka
Utorkov Valcer
Tango Za Sredu
Meditativni Četvrtak
Petak
Ivana Stefanović:
Pesnik Na Brodu
Milana Stojadinović Milić:
Tango Per Due
Svetlana Savić:
Sličice – Duplikati