Menu

Metropolis Jazz Fest

Najbolji srpski džez sastavi novije generacije pod etiketom Metropolis Jazz nastupaju na dvodnevnoj beogradskoj džez manifestaciji "METROPOLIS JAZZ FEST"  9. i 10. februara u Domu omladine Beograda (sala Amerikana), u organizaciji  Metropolis Music

Metropolis Music, izdavačka kuća koja već skoro četvrt veka širi prostor za domaće autore, 2016. godine otvorila je svoju džez etiketu kako bi posvetila više prostora džez zvuku. Tokom prethodne dve godine izdato je više od deset džez albuma, koji predstavljaju najjače autore na domaćoj sceni.

U želji da dodatno promoviše domaću džez scenu i ponudi publici kvalitetan kulturni program, Metropolis Music je odlučio da druge nedelje februara organizuje festival najzanimljivijih autora i bendova koji su izdali albume prethodnih godina za Metropolis Jazz, podetiketu Metropolis Music, sa idejom da to postane tradicionalna manifestacija.

U dva dana ove svojevrsne džez manifestacije nastupiće Drama Organ Trio, Hashima, Konzilium, Eyot, Uglješa Novaković Quintet, Sanja Marković, Schime Trio + Two i Fish in Oil.

Ulaznice za festival su u prodaji na blagajni  DOB-a, svim prodajnim mestima Eventim-a i u Muzičkoj kući Metropolis (Makedonska 21).
Cena pojedinačne  ulaznice  je 900 dinara, a komplet  ulaznica za oba dana je 1.500 dinara.

Uglješa Novaković Quintet (9.feb, 20.15)
Alt saksofonista i kompozitor Uglješa Novaković pojavio se na srpskoj džez sceni u drugoj polovini dvehiljaditih. Prethodno je vredno učio na prestižnoj Džez akademiji u Gracu u klasi prof. Karlhajnca Miklina, da bi se kao svež diplomac već našao u saksofonskoj sekciji orkestra Soul Connection Duška Gojkovića i ostavio svoj trag na albumu Balkan Project. Umetničku karijeru je nastavio između Zagreba i Beograda, džeza i pop muzike, aranžiranja za big bendove i snova o sopstvenom malom sastavu. Bio je član džez orkestara RTS, HRT i JazzIstra, a usput je pekao zanat i na prekookeanskom kruzeru Holland America Line. U Gracu je stekao i zvanje mastera džez saksofona, 2010. godine. Predavao je saksofon u muzičkoj školi „Zaglara“ u Zagrebu i na Novoj akademiji umetnosti u Beogradu, a danas radi u MŠ „Josif Marinković“ u Vršcu kao profesor saksofona, malih ansambala, aranžiranja i istorije džeza. 

Na dugom spisku značajnih imena džez i pop muzike sa kojima je dosad sarađivao su Gregory Hutchinson, Tony Lakatos, Duško Gojković, Martin Gjakonovski, Mario Gonzi, Tamara Obrovac, Massimo Savić, Nina Badrić. Takođe je učestvovao u snimanju albuma džez orkestara RTS i HRT, Volanda Le Mata, Eda Maajke i Lele Kalpovic. 
Skrasivši se konačno na beogradskoj džez sceni, Novaković se odlučio za hrabar potez: u sastavu je okupio mlađe muzičare od sebe, verujući da od sledeće generacije srpskih džez talenata može da izvuče dodatno nadahnuće i energiju. Debitantski album Tales from the Past (2017) sadrži osam Novakovićevih kompozicija u maniru postbopa, sa mogućim početnim nadahnućem u muzici Kenija Gereta, Majkla Brekera ili Krisa Potera. Snimljen je u formatu kvinteta koji, osim Uglješe, čine Andreja Stanković (1990), Andreja Hristić (1988), Miloš Čolović (1998) i Miloš Grbatinić (1994). Njujork na Balkanu je nesumnjiva asocijacija na muziku koju nudi mladi sastav, potvrđujući veliku snagu novog srpskog džez talasa. 

Uglješa Novaković – alt saksofon
Andreja Stanković – gitara 
Andreja Hristić – klavir  
Miloš Čolović – kontrabas  
Miloš Grbatinić – bubnjevi

UGLJEŠA NOVAKOVIĆ QUINTET, Tales From the Past
Postkoltrejnovski neobap kvintet virtuoznog mladog alt saksofoniste Uglješe Ignjatovića izvodi njegovu autorsku muziku sa osnovom u modalnim šezdesetim (Majls, Koltrejn, Šorter) i uticajima među ekspresivnim savremenim džezerima (Kris Poter, Keni Geret...). 

         



Uglješa Novaković Quintet (9.feb, 20.15)
Sanja Marković (9.feb, 21.30)
Kompozitor, vokalistkinja, multiinstrumentalista i aranžer Sanja Marković rođena je u Zemunu. Nekoliko godina živela je i radila na istočnoj obali SAD – komponovala je, predavala klavir i teoriju muzike, kao i stekla iskustvo u domenu produkcije u studiju Water Music. Master studije završava na FMU u Beogradu. 
U zemlju se vratila rešena da strpljivo oblikuje sopstvenu maštu i javnosti izloži svoj talenat. Imala je nekoliko angažmana u beogradskim pozorištima, kao i pisala muziku za Dah teatar. Sa Nebojšom Ignjatovićem radila je u konceptualnoj grupi Secondhanders. Poslednjih godina predvodila je klupski sastav Brazilian Jazz Collective, povremeno nastupala sa Big bendom RTS, a učestvovala je i u projektu New Sparks Jazz Orchestra. 

Na debi albumu Ascension, snimljenom sa elitnim društvom domaćih džez muzičara mlađe i srednje generacije, Markovićeva superiorno plovi raznim prostranstvima, uklapajući klasični i savremeni džez, elektroniku i pop strukture, kao i diskretne ukuse folklora, u organsku muziku izvan žanrova. U njenoj mašti sve to lako ide zajedno, imajući obeležje muzike koja će biti zanimljiva različitoj publici, i biti intrigantna daleko izvan naših prostora.
Sanja je i izuzetan vokalni interpretator. Njeno izvođenje je precizno i snažno, ali istovremeno toplo i zavodljivo – boja njenog alta pozicionira je kao retki biser na sceni. Ona, međutim, glas ne koristi kao kočoperni frontmen, već u funkciji jednog od instrumenata koji doprinosi celokupnoj slici. Kada ga iznenada razvuče u višeglasje, zaista prepoznajete sve valere te palete, kako se efektno mešaju u prijatni zvučni akvarel.
Ipak, doživljavajući sebe i kao kompozitora i kao instrumentalistu, Markovićeva neće pošto-poto u svaki komad „gurati“ vokal. Ako je ideja ponese u drugom pravcu, bez stida će okačiti saksofon o vrat i oplesti zavodljivu muzičku igru sa najboljim kolegama iz branše. Takve inicijative doprinose okrepljujućoj raznovrsnosti Sanjinog autorskog opusa.

Sanja Marković – vokal, sopran i tenor saksofon 
Maks Kočetov – sopran i alt saksofon, bas klarinet 
Ivan Radivojević – truba 
Milena Jančurić – flauta 
Aleksandar Grujić – klavir, Fender Rhodes 
Milan Nikolić – kontrabas  
Predrag Milutinović – bubnjevi

SANJA MARKOVIĆ, Ascension 
Debi album najtalentovanije srpske džez pevačice premijerno je predstavljen publici na ovogodišnjem Beogradskom džez festivalu. Markovićeva predstavlja jedinstveni miks tradicionalnog i savremenog, akustičnog i električnog, džeza, latina i balkanskih uticaja.

      





Sanja Marković (9.feb, 21.30)
Schime Trio + TWO (9.feb, 22.45)
Samo u jednom danu mladi srpski sastav Shime Trio + One doživeo je nešto što se brojnim istaknutim džezerima ne desi tokom cele karijere – da o njima u superlativu pišu i Down Beat i All About Jazz, u prikazima sa 32. Beogradskog džez festivala. Krajem 2016. godine objavili su debi album Do You Really Wanna Play?  sa numerama Luke Ignjatovića, a 2017. su okončali izuzetnim nastupom na obeležavanju stogodišnjice rođenja Dizija Gilespija sa italijanskim velemajstorom trube Fabriciom Bosom. Na Metropolis Jazz Festu pridružuje im se supertalentovani tenor saksofonista Rastko Obradović.  

Luka Ignjatović (1986) stekao je zvanje mastera džez saksofona na Amsterdamskom konzervatorijumu. Još kao srednjoškolac bio je angažovan u Big bendu RTS, a po završetku studija bio je član European Saxophone Ensemble, sa kojim je nastupao širom Evrope. Član je kolektiva Qzama Quartet i lider sastava Schime Trio + One. Docent je džez saksofona na Odseku za džez i popularnu muziku FMU u Beogradu.
Sava Miletić (1980) završio je master studije na Džez akademiji u Gracu. Debi album sa autorskim programom Roller Coaster (Unit Records, 2017) snimio je u Njujorku u društvu uglednih američkih svirača Tajvona Penikota (tenor saksofon), Meta Bruera (bas) i Donalda Edvardsa (bubnjevi), kao i Luke Ignjatovića. Docent je džez klavira na Odseku za džez i popularnu muziku FMU u Beogradu.     
Boris Šainović (1997) završio je srednju muzičku školu na džez odseku MŠ „Stanković”, a danas studira kontrabas na Odseku za džez i popularnu muziku FMU u Beogradu. Član je brojnih malih sastava na srpskoj džez sceni.  
Predrag Milutinović (1990) jedan je od najzaposlenijih naših bubnjara mlađe generacije. Posle prvih profesionalnih iskustava sa fank sastavom Rich Bitch, aktivno se uključuje u klupski džez život u Beogradu. Sa Ignjatovićem svira i u kolektivu Qzama Quartet, član je Vasil Hadžimanov benda, kvarteta Maksa Kočetova, kao i trija Avenija sa američkim saksofonistom Dejvidom Binijem.  

Luka Ignjatović – alt saksofon
Sava Miletić – klavir
Boris Šainović – kontrabas
Peđa Milutinović – bubnjevi
Gost: Rastko Obradović – tenor saksofon

SCHIME TRIO,  Do You Really Wanna Play?
Postbap sastav predvodi alt saksofonista Luka Ignjatović, jedan od najtalentovanijih srpskih džez umetnika. Album su premijerno izveli na Beogradskom džez festivalu 2016. izazivajući veliku pažnju međunarodne kritike (recenzije u magazinima Down Beat, All About Jazz...). Više o albumu pogledajte ovde.

         



Fish in Oil (9.feb, 00.00)
Kada je mladi gitarista i slikar Bratislav Radovanović davne 1993. osnovao grupu Fish in Oil u Prištini, sigurno nije ni slutio šta će raditi u zimu 2018. godine. Nadimak mu je bio „Braca bluzer“, svirao je obrade, a bend mu nije imao stabilnu sadašnjost niti izglednu budućnost. No, odgledani koncert Džona Zorna u Ljubljani i upoznavanje sa delom i stilom gitariste Marka Riboa odrediće njegovu autorsku viziju u godinama koje slede, te je ostalo još „samo“ da nađe muzičare s kojima će uspeti da podeli umetničke svetonazore i emocije. 
Današnja formacija Fish in Oil nastala je pre nekoliko godina i od tada je bend izdao tri albuma, a Radovanović napisao na desetine novih kompozicija. Klub „Čekaonica“ pružio je bendu priliku da redovno svira i razvija se na aranžerskom i sviračkom planu, što je rezultiralo odlično uigranom postavom. Fish in Oil je postao koncertna atrakcija koja vrhunski funkcioniše ne samo u klubovima, već i na džez festivalima širom zemlje.
Dušana Petrovića poznaju ne samo ljubitelji džeza kao lidera Dvojca bez kormilara, već i širi spektar ljubitelja muzike kao saksofonistu u brojnim pop/rok bendovima, od Plejboja do Eyesburn. Na sličnom tragu je i Branislav Radojković (Naked, Rare), dok neumorna ritam sekcija Feđe Frenklina i Papa Nika donosi ritmičku iščašenost na tragu najboljih njujorških žanrovskih krosovera. Naposletku, tu je Radovanović sa karakterističnim zvukom gitare i stilom sviranja, ali i melodičnom, sinematičnom autorskom vizijom u kojoj uspeva da spoji najbolje tekovine post-bapa i fri džeza sa pankom, rokom, bluzom, šansonama, filmskom muzikom... samo nebo je granica!
Fish in Oil danas je bend koji nastupa i izvan granica zemlje, te promoviše sjajan dvostruki album 3 Ključa objavljen za Metropolis Jazz. Numere koje su se godinama „krčkale“ na klupskim svirkama sada su dobile konačni format, dok nas razigrane improvizacije članova benda uveravaju da je džez današnjice zabavniji nego što ste ikada pomislili da može biti!

Bratislav Radovanović – gitara
Dusan Petrović – saksofon
Branislav Radojković – kontrabas, bas gitara
Tom Fedja Franklin – bubnjevi 
Veljko Nikolić Papa Nik – udaraljke 


FISH IN OIL, 3 ključa
Treći, dvostruki album jednog od najpopularnijih beogradskih klupskih sastava je njihovo dosad najambicioznije ostvarenje, sa preko dva sata originalne muzike Bratislava Radovanovića u kojoj vešto spaja bluz, surf, sving, pank i slobodnu improvizaciju. Više o albumu pogledajte ovde.




 Fish in Oil (9.feb, 00.00)
Drama Organ Trio (10.feb, 20.15)
Drama Organ Trio postoji od 2014. godine. Mada format sastava – sa orguljama u funkciji basa –  neumitno asocira na soul džez šezdesetih i legendarne albume produkcije Blue Note, to je samo polazna tačka za oblikovanje autentičnog zvuka, koji je zasnovan na modernim principima džez komponovanja kroz raznovrsna harmonska rešenja, ritmove i metre. Za kratko vreme postali su jedan od omiljenih sastava u beogradskim džez klubovima i spremili diskografski prvenac. Album Dramathology sadrži deset numera Aleksandra Cvetkovića Drame, bubnjara i lidera sastava. 

Luka Ignjatović (1986) stekao je zvanje mastera džez saksofona na Amsterdamskom konzervatorijumu, pod mentorstvom Ferdinanda Povela i Jaspera Bloma. Još kao srednjoškolac bio je angažovan u Big bendu RTS, a po završetku studija bio je član European Saxophone Ensemble, sa kojim je nastupao širom Evrope. Član je kolektiva Qzama Quartet i lider sastava Schime Trio + 1. Docent je džez saksofona na odseku za Džez i popularnu muziku FMU u Beogradu.
Aleksandar Grujić (1974) završio je master studije na Konzervatorijumu u Utrehtu i kurs savremene improvizacije kroz primenu nezapadnjačkih tehnika na Konzervatorijumu u Amsterdamu. Dobio je više nagrada u domenu klasike i džeza (takmičenje u Strezi, Holland Casino Jazz & Pop Award…). Glavne saradnje: Balkanopolis, Amsterdam Sinfonietta, Metropole Orkest… Predavao je u Muziek Edukatie Centruum (Holandija), a danas je profesor džez klavira u MŠ „Stanković“.
Aleksandar Cvetković (1979) diplomirao je muzičku pedagogiju na FMU u Beogradu, a zvanje mastera džez bubnjeva stekao na Džez akademiji u Gracu, pod mentorstvom Hauarda Kertisa. Sarađivao je sa istaknutim džez i rok muzičarima i sastavima (Duško Gojković, Stjepko Gut, Mihailo Blam, Rambo Amadeus, Woodcock Group, Serbian Jazz Bre! Project, Marchelo & Napeti Quintet...). Docent je za džez solfeđo i džez ritam na odseku za Džez i popularnu muziku FMU u Beogradu.

Aleksandar Cvetković Drama – bubnjevi
Luka Ignjatović – alt saksofon
Aleksdanar Grujić – električne orgulje


DRAMA ORGAN TRIO,  Dramathology 
Mladi bubnjar Aleksandar Cvetković Drama predstavlja prvo autorsko izdanje, kao originalan pogled na soul džez šezdesetih, u formaciji saksofon-orgulje-bubnjevi. Bas deonice preuzima klavijaturista Aleksandar Grujić, po ugledu na legendarnog Džimija Smita. Više o albumu pogledajte ovde.




Drama Organ Trio (10.feb, 20.15)
Hashima (10.feb, 21.30)
Članovi beogradskog kvarteta Hashima udružuju raznovrsna pređašnja muzička iskustva u novu avanturu koju je stilski teško kategorizovati. Među muzičkim inspiracijama izdvajaju Vejna Šortera, Vasilija Mokranjca, Igora Stravinskog, improv, rok i folklor. Poetiku crpe i iz evropskog umetničkog filma i književnosti, koji se sublimno prepliću sa tkivom autorske muzike dajući joj programski karakter. Teme kompozicija Igora Miškovića uglavnom čine muzičke motive koji se kroz aranžman i slobodne improvizacije razvijaju do krajnjih razmera, bez ustezanja od buke ili suptilnih lirskih minijatura. Četiri različita instrumenta i senzibiliteta pronalaze se u formi ogoljenoj od tradicionalnih stilskih obeležja sa sadržajem inspirisanim dalekim napuštenim ostrvom u Japanu - Hašimom. 

Prvi album Tideland objavili su 2015. godine u sopstvenoj režiji i koncertno ga promovisali na 31. Beogradskom džez festivalu. „Nećete naći mnogo avangardnih džez kvarteta sa tolikom kontrolom dinamičkog kontrasta ili tako ležernih u otvorenom prostoru (uključujući tišinu)“, utvrdio je u svom prikazu ovog koncerta u JazzTimesu uvaženi američki kritičar Tomas Konrad. Jedna numera na debiju, baš kao i na sledećem ostvarenju, nadahnuta je „Igrama za klavir“ Vasilija Mokranjca.  
Osim u Beogradu i Srbiji, sastav je dosad nastupao i na festivalima u Baru, Prilepu, Gerlicu (Nemačka) i Smoljanu (Bugarska). Svitu "The Haywain" inspirisanu triptihom „Kola sena“ Hijeronimusa Boša premijerno su izveli u proleće 2016. godine u legendarnom studiju 6 Radio Beograda za slušaoce Trećeg programa radija i gledaoce RTS 3. 
Drugi album The Haywain (2017), na kome gostuje sjajna portugalska avangardna umetnica Suzana Santoš Silva (truba), odmah se dopao urednicima uglednog magazina The New York City Jazz Record. Izvojili su ga među deset najboljih albuma u decembru, kao i među sto najboljih u 2017. godini, rame uz rame sa albumima Dejva Daglasa, Vidžeja Ajera, Krejga Taborna, Rudreša Mahantape i Gregorija Portera.  

Igor Mišković – poluakustična gitara 
Srdan Mijalković – tenor saksofon
Vanja Todorović – kontrabas, bas gitara
Aleksandar Hristić – bubnjevi 

HASHIMA, The Haywain 
Drugi album avant džez/post rok kvarteta je, samo dva meseca po objavljivanju, već dobio laskave ocene svetske muzičke kritike, a ugledni američki časopis New York City Jazz Record ga je uvrstio među 100 albuma koji su na njih ostavili poseban utisak u protekloj godini. Više o albumu pogledajte ovde.



Konzilium (10.feb, 22.45)
Sastav Konzilium osnovao je Branko Trijić. Kroz prizmu džez izraza, uz posebna nadahnuća srpskom, makedonskom i afričkom tradicijom, grupa funkcioniše na visokom stepenu interakcije. Na prvom albumu Konzilium uživo (PGP RTS, 2008) izložena je muzika koju je Trijić komponovao tokom studija u Amsterdamu. Drugi album Vizita (Metropolis Jazz, 2016) koncertno je promovisan na 32. Beogradskom džez festivalu.  

Branko Trijić (1975) diplomirao je na džez konzervatorijumu u Amsterdamu. Danas vodi sastave Konzilijum i James Brown Tribute Band, svira u duu sa Aleksandrom Grujićem i u sastavima Trio Sveti i VH Band. Takođe se bavi edukacijom („Nova akademija“) i studijskim radom.   

Miloš Nikolić (1979) diplomirao je na FMU u Beogradu. Bio je član nekoliko simfonijskih orkestara, sastava Balkanika i Louis Band, a poslednjih godina je jedan od najaktivnijih solista na beogradskoj džez sceni. Bavi se i studijskim radom i predaje trubu u MŠ „Mokranjac“. 

Dušan Janković (1979) studirao je na FMU u Beogradu. Sarađuje sa raznim pop i džez-fjužn bendovima (Uroš Spasojević Project). Komponuje muziku za dokumentarne filmove, TV i radio emisije, a priprema i autorski album instrumentalne muzike.  
  
Miroslav Tovirac (1983) odrastao je i školovao se u Bosanskom Šamcu. Godine 2007. seli se u Beograd, gde sarađuje sa brojnim istaknutim sastavima i solistima na pop, rok i džez sceni, među kojima su VH Band, Mayoke Group, Rambo Amadeus, Igor Vincetić... 

Marko Kuzmanović (1980) učio je na odseku za udaraljke u MŠ „Stanković“, a zatim studirao na džez konzervatorijumu u Amsterdamu. Po povratku u Beograd sarađuje sa istaknutim muzičarima, među kojima su Zdravko Čolić, Aleksandra Radović, Kornelije i Aleksandra Kovač.  

Relja Svilar (1980) pohađao je odsek za udaraljke u MŠ „Stanković“, a potom diplomirao audio i video tehnologije na Višoj elektrotehničkoj školi u Beogradu. Osim raznovrsnih koncertnih aktivnosti, učestovao je u realizaciji brojnih pozorišnih predstava.  

Branko Trijić – gitara    
Miloš Nikolić – truba  
Dušan Janković - klavijature
Miroslav Tovirac – bas 
Marko Kuzmanović – bubnjevi 


KONZILIUM, Vizita 
Muzika ovog sastava, čiji je autor većinom iskusni gitarista Branko Trijić, inspirisana je srpskim, makedonskim i afričkim folklorom, kao i džez fankom i fjužnom. “Vizita” je njihov drugi album, koji je uspešnu premijeru imao na Beogradskom džez festivalu 2016. Više o albumu pogledajte ovde.




Konzilium (10.feb, 22.45)
Eyot (10.feb, 00.00)
Izvan žanrovskih ograničenja, niški sastav Eyot donosi eklektični zvuk između roka i džeza, panka i ambijentalne muzike, impresionizma i romantizma, uvezujući različite stilove u jake i kompaktne kompozicije. Sastav je održao preko 100 koncerata u više od 20 zemalja širom sveta: sjajno prihvaćeni od publike i muzičke kritike, stekli su reputaciju jednog od najzanimljivijih evropskih instrumentalnih bendova u poslednjoj deceniji. Njihovi nastupi ispunjeni su energijom i emocijama koje slušaoca vode duboko u njihov unutrašnji svet.

Eyot je pobednik takmičenja Umbria Jazz Balkanic Windows 2009. godine, kao i MIDEM OFF Showcase, 2012. godine (Kan, Francuska). Učestvovali su na brojnim značajnim manifestacijama širom sveta, među kojima su Cully Jazz Festival (Švajcarska), Garana Jazz Festival (Rumunija), Dubai Jazz Festival (Ujedinjeni Arapski Emirati), Beogradski Jazz Festival (Srbija), Nisville Jazz Festival (Srbija), DOK.fest Munchen (Nemačka), Hong Kong International Jazz Festival (Hong Kong), Vicenza Jazz (Italija), Jarasum International Jazz Festival (Južna Koreja) i Preveza Jazz Festival (Grčka), kao i nastupali u klubovima u Londonu, Moskvi i Šangaju. 
Dosad su objavili četiri albuma: „Horizon“ (Ninety and Nine Records/Constantinus, 2010), „Drifters“ (Neuklang, 2013), „Similarity“ (Ninety and Nine Records, 2014), kao i prošlogodišnji album Innate, za inostrano (Ninety and Nine Records) i srpsko tržište (Metropolis Jazz). Muziku i aranžmane za album „Innate“ potpisuju Dejan Ilijić i Eyot. Album je snimio Stiv Albini u čikaškom studiju Electrical Audio. Sadrži sedam kompozicija koje spajaju džez, rok, ambijentalnu i klasičnu muziku, oslanjajući se na folklor Balkana i istočne Evrope. Većina njih je neparnog ritma, te slušalac može da čuje tradicionalne lestvice i harmonije kroz čitavo ostvarenje. Zapravo, ovo je savršena mešavina starog i novog, Istoka i Zapada, po čemu je Eyot između ostalog postao prepoznatljiv od trenutka stupanja na scenu 2008. godine.

Dejan Ilijić – klavir 
Slađan Milenović – gitara 
Marko Stojiljković – bas 
Miloš Vojvodić – bubnjevi


EYOT,  Innate 
Niški kvartet Eyot je naš najuspešniji džez sastav u svetskim okvirima poslednjih godina. Ostvarili su preko stotinu gostovanja na festivalima i solo koncertima u preko 20 zemalja. Aktuelni album snimljen je u Čikagu i u značajnoj meri inspirisan balkanskom tradicijom. Više o albumu pogledajte ovde.